Verkstadsdag....

Jaa i dag har man hjälpt till rätt så mycket i mannos garage..
Molla har gjort ordning tre bilar i dag....
Jag hjälpte polaken att byta däck på två bilar...
Sedan så har jag och molla blevit bjuden på tårta och mat i kramfors i dag...
Först så var vi hemma hos carmen och fick swarsvaldtårta och sedan så for vi till kramfors och fick äta på trekronor en filé oskar. Så det har varit en njutar dag till max plus att man har fott gjort någon i dag.
Sedan nu för ett tag sedan så for vi hem till Allan och drack en kopp kaffe och hälsade på innan vi skulle hem....
I morgon ska jag också upp tidigt för antagligen ska jag vara barnvakt åt Novalie i morgon så det ska bli roligt.
Det är bara synd att hon är sjuk. Hon har fott ögon fluss och det är inte det roligaste för på morgonen då man vaknar så ser man nada liksom. Så vi får se vad vi hitta på för roligt....
Nu ska jag se på lite tv sedan ska jag gå och lägga mig för jag är dö trött....

Tack för min lilla notering i dag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0