tjabba guckar!

idag har det varit en underbar dag:p
i morse så ringde det på min mobil och på morgonen är jag inte direkt anträffbar men det fanns en viss person som känner mig väl som tok ringde på telefonen så jag fick juh lov att kliva upp....
Men då jag väl klev upp så slutade hon att ringa.....
Vem kan det vara som ringer så där liksom jooo Linda guck...
Heheh hon vet precis hur hon ska göra för att få upp mig i allfall.
Sedan så kom Jirina micke och novalie förbi för att låna mollas bil till nyland, novalie skulle till tandläkaren för första gången oc¨h det gick bra där sa jirina... Dom hade bara babblat nått om hur man ska äta för att få finare tänder heheheh som vanligt med andra ord:P
Efter att dom gått hem så dök linda upp för att bränna en cd skiva, men det funkade inte att bränna vet inte vad det har blivit för knas på min dator alltså... Det är dax för att fixa någon som kan kolla på min dator igen tror jag.
Vi spelade även buzz jag molla och linda en gång, sedan så spelade ida, hamups linda och jag...
Sedan spelade jag och lida några gånger också...
Så det blev en buzz dag till också=)
Nu så är jag och linda hemma hos henne och vi ska snart äta makaroner och köttbullar.
Sedan ska vi gå ut och gå med hennes hundar efter det blir det nog lite tv spel tror jag...
Jag ska försöka att vinna över hon då tänkte jag hhehehehe...
Man vet alldrig man kan juh ha tur någon gång.....



Ett roligt samtal i dag!
Jag fick ett as bra samtal i dag fårn parken i kramfors, jag ska ut och jobba på fredag från 15 -21 det ska bli spännande faktiskt. Sedan ska jag på möte på arbetförmedlingen i morgon om att jag kanske får jobb på konsum ett år framåt och det skulle juh inte sitta fel faktiskt......

men nu ska jag kila bra fint tack hej!

Kommentarer
Postat av: Linda

jag har faktiskt haft en trevlig dag idag gucken =)

Lycka till på fredag :D

2008-05-21 @ 23:46:53
URL: http://donl.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja de e tråkigt med tv i längden :P

2008-05-22 @ 00:10:38
URL: http://donl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0