Städdag!

I dag är det röjning som gäller här hemma!
Jag ska putsa fönster, damsuga och torka golv, tvätta, rensa alla lådor och skåp och bära ner det till källaen.
Jag ska även städa i källaren för på fredag får vi kasta i en kontain här där jag bor, så då ska ALLT skit bort=)

Så det är vad som händer för mig i dag.
I kväll ska jag och Linda se på en film i allfall, sedan så vet jah inte det blir vell inte så värst mycke mer i dag.
Dom har ej ring mig från jobbet ennu så jag blir lite osäker om det är så att fler folk sökte endå, fast min handläggare ej sa att det var med en två!

Men i så fall så finns det ju fler chanser så klart=)


Tack för mig i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0