Östersund

I dag har jag och molla och hans mor farit till östersund för att fira mollas broder. Han fyller 50 på onsdag igentligen men vi kan inte fara upp då, för mollas mamma ska vara på kör då.
Jaa så vi har ätit lite tårta nyss och druckit kaffe, sedan ska dom bjuda på mat här så vi blir vell ganska sen hem skulle jag tro. Dessutom är jag dö trött i dag för jag fick inte sova så mycket i natt för det var folk som kom till mig hela tiden varenda gång jag skulle till att gå och lägga mig.
Japp antar att jag ska vara uppe sent i natt också för att det är hockey sverige-tjeckien så jag måste nog se det tror jag. I går förlorade vi med 5-6 sekunder innnan matchen var slut......  Mycke tur liksom.
Så jag hoppas att vi vinner i natt annars är vi helt borta.
Men men nu ska jag sitta och titta på körslagen och vänta på att klockan ska gå.
skriver vell mer sedan då jag kommer hem.
Bra fint tack hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0