Om min kära Guck!

Hej jag heter Camilla och tänkte berätta om min störtsköna kompis.
hon heter Linda och jag tycker om henne bara för att hon är så rolig.
Vi brukar gå ut på sommrarna och pilla varandra i stjärten.
Hennes mamma tycker att jag är en het prick, och det är ju fräckt.
En gång så var vi på kryssning och då kom robin hood och strippade det tyckte Linda var jätte intressant.
Nu ska jag och Linda gå och kasta muffins på uteliggare, hoppas att du har en lika urflippad kompis som jag har.




Jajjemen har man tråkigt så har man!


I dag vet jag inte vad som hände....
Det finns en tanke i mitt huvud som säger att det blir skellefteå i dag, men det är inte säker.
Molla ska åka dit med manno och kristoff men jag vet inte om jag årkar.
Men det visar sig nog med tiden.
Det var inte så vackert väder i dag heller.
Tänkte att jag skulle ta en promenad men det känns inte som jag vill det nu eftersom det är ganska kallt.
Ska nog i allfall hälsa på Helen och Daniel i dag, har inte träffat lillfisan på länge känns det som.
Sedan så tror jag att vi ska ta fram kyckling ur frysen och det blir en grillning i ungnen med en massa kryddor poch potatis till i dag. I kväll är det inte nått speciellt på tv så vi får vell se om Molla kanske är sugen och spela lite kort med mig. Nu är det dags för en dusch bra fint tack hej.....



Kommentarer
Postat av: Linda

Fint guck, så där guck e vi ju nästan haha :D

Synd att jag ha så lite soppa i bilen annars hade ja kunna komme ner med hundarna o promenerat med dig :/ Nu få ja gå ensam... i REGNET! :|

2008-05-19 @ 16:19:58
URL: http://donl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0