min ros!

Här är min fina ros som jag längtat efter att göra!
image14
Tyckte faktiskt att den var fin!
Men nå gjorde det ont nå..
Men inte så ont som jag trodde att det skulle göra.
Det känndes liksom som om du satt och nötte på skinnet.


Jaa i dag ska jag faktiskt gå ut och gå med Linda och hennes hundar.
Sedan så vet jag inte om jag ska ta ett glas vin eller nått liknanade.
Va sugen på det redan i går men orkade inte.
Det kom ganska mycket folk hit och fikade så efter det så vart det så sent för att börja dricka.
I dag har jag även klivit upp klockan halv 8 fick lov att fara ner till arbetsförmelingen på möte.
Nu kanske jag kan få chansen att gå ut och prya på kvantum i kramfors.
Hoppas även att dom tycker om hur jag arbetar och visa mina arbetskunskaper, skulle gärna vilja vara kvar där för det är ju som sagt innom mitt område i jobbväg.
Så jag får hoppas på det bästa.

Tack för mig....

Kommentarer
Postat av: Linda

Både och, det har varit kul med praktik men ska bli skönt o komma vidare med skolan ^^

Strax för 21 ikväll fick Jenny en flicka :D

2008-05-07 @ 22:22:21
URL: http://donl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0