Lungt och stillsamt!

I dag har jag varit uppe sedan klockan halv 8 då var jag as trött...
Är inte van att stiga upp så tidigt men det gick bra endå..
Då klädde jag på mig och gick till Jirina och satt barnvakt...
Jag och novalie busade hela dagen till klockan 12 sedan så kom Jirina och Linda tillbaka från skolan..
Sedan i dag så har jag i stort sett bara suttit hemma och laddat hem musik och bränt cd skriva.
I kväll så vet jag inte vad som blir jag tror att det blir en film som går på 3an som hette 13 snart 30,
jag har sett den förut men att det var ett tag sedan..
Linda har varit här med mig och det var menigen att vi skulle se film men då så vart det så sent för hon ska upp tidigt i morgon på skolan och sedan så ville hon hem till mamma sin och se om hon fortfarande var vaken för hon ville att hon skulle lyssna på sin nya cd skiva som hon bränt till hon i dag..
I morgon så måste jag kliva upp ganska tidigt också för då ska jag på arbetförmedlingen igen på ett nytt möte så ni får vell höra hur det har gott i morgon...
Nu ska jag lägga in nå nya bilder i bilddagboken...
Bra fint tack hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0