Linda gucken i dag liksom...



Japp i dag har Linda varit och hälsat på mig nu på kvällen och ritade denna vakra bild på henna och mig....
Det ska föreställa jag till vänster och linda till höger, vi är på väg till stan:P

Jaaa Linda gicken hon är bara för söt i bland eller hur?

I dag har jag haft fullt upp, jag har städat och åter städat.
jag har även tvättat i kväll.... Det känndes faktiskt skönt för jag hade as mycke tvätt det vet linda för hon var tvungen och hjälpa mig upp med dom när det var klart i tvättstugan!
Jaa sedan så har jag faktiskt sett en film med Linda i kväll, En as gammal film som jag verkligen hade missat för jag trodde vell inte att den var så bra då den kom ut. Den hette lilja 4 ever.
Den har ni antagligen sett för länge sedan men inte jag i allfall:P
Det tyckte jag var bra faktiskt, den är ju inte så rolig direkt....
Vet inte vad jag skulle göra om det hade vart så för mig.
Man ska faktiskt vara glad för att vi har vårat, vi är så bortskämda här i sverige så att de inte är sant asså.
Det är som dom alla säger var glad för att man får mat för dagen, men det är ju inte lätt att tänka så för oss eftersom vi är van att få de vi vill ha visst håller ni med mig?



Jag tycker i allfall att ni ska tänka efter innan ni säger nått om sverige,
vi är ett bra land förutom att det är så dyrt allting och att det har blivit mer med det onda mot folket.
Men tänk er dom folken som måste jobba varje dag för att då lite ris och äta för hand, dessutom inte ens knappt få lära sig att gå i skolan eller att få rent vatten om dagen.....
Mår rackt dåligt då jag tänker på det.
Hade jag så att jag skulle kunna hjälpa hela världen dom som har det svårt så skulle jag göra det rakt av skulle inte tveka en sekin......

Men men nu ska jag spela lite poker MEN tänkt efter ni också visst är det sant det jag säger?!

Bra fint tack hej!

Kommentarer
Postat av: Linda

Heeelt korekt gucken!

2008-05-28 @ 13:58:20
URL: http://donl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0