Jobba

Japp snart drar man då till stan och jobbar i 6 timmar ungefär.
På parken. Ska servera i dag.
Sedan har jag inhandlat ett par sandaler i dag dom gick på 300kr och var faktiskt sköna.
Tänkte då ta och jobba i dom i dag, med ett par tunnar sockar i. Det blir skönare så, ,man slipper att bli så varm i skorna då. Jaap man är vell hemma typ klockan halv 9 eller nått sånt i kväll, vet inte om det blir att man gör något kul då eller om man är så slut i fötterna för att gå och lägga sig då kanske.
Vi får se vad man hittar på.

Blev även bjuden på mat i dag av Linda i stan på kramm, det var buffé där.
Man fick välja själv vad man ville ha och det fanns att välja på, porterstek, kebab med pasta, fisk, det var as mycke sallad där så det tog jag mest av. Sedan så åt jag en efterrätt med grädde blandat med blåbär och hallon i det var faktiskt gott men man kan inte äta så mycket av det tack vare att det är gjort av grädd enbart.


Jaa det är vell allt man kan skriva i dag!
HEJ.

Kommentarer
Postat av: Linda

Sant gucken! Vi får se vad som händer. blir ensam hemma hela dan med hundarna jag, mamma o kurt är på äventyr så :P Men ja tänkte komma ner till dej senare ;O)

2008-05-24 @ 11:05:29
URL: http://donl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0