Jobb i dag!

I dag var det min bästa dag på hela året tror jag.
Jag var ner på arbetsförmedlingen och var på en arbetsinterjuv.
Jag var den enda som sökte jobbet så det är juh ganska tror chans att jag får jobbet.
Sedan så i morgon ska jag jobba på folketspark och det ska bli roligt för jag har inte varit ute och pryat eller jobbat nått på mins 2 år så det ska bli jätte roligt. Men det som är problemet är att nu skulle jag ha haft kvar min vespa så att man kunde ha tagit sig till kramfors på lite soppa och billigare blir det ju.

I dag ska jag vara med linda en sväng jag ska få låna ett par skor och få ett skott av en blomma av henne.
Min första levande blomma heheheh.

Jaa sedan i kväll ska jag vell se på delfinalen av gud vet vad det heter men det är vell som melodifesivalen.
Jajjemen men nu hörs skriver mer sedan.......

Kommentarer
Postat av: Linda

Jätte kul att du ska få jobba gucken! :D Snart kommer jag ner till dig iaf, hihi ^^



Bli inge sundsvall ikväll iaf såatteruvete

2008-05-22 @ 12:35:37
URL: http://donl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0