ja det var ett tag sedan.....

nu var det ett tag sedan man bloggade faktiskt....
Tyckte att det var dags nu faktiskt.
Nu är det bara i dag kvar.....
Ska tatuera mig i morgon hos ove..... Fyller år i morgon och jag har grattat Linda i dag!
Jaa vet faktiskt inte vad jag ska skriva mer...
Jag och Molla ska ta en promenad till byn och se om vi ska fika lite tror jag.
Sedan så vet jag inte vad som händer i dag det blir vell ganska lungt faktiskt.
ska se om det har kommit nå nya filmer man kanske kan ladda hem.
Jaa vi får vell se om jag går in och bloggar mer sedan.
tjingeling.......


Kommentarer
Postat av: Linda

Det kommer gå kalas bra för dig imorrn, dont worry, be happy =) Grattis i förskott guck, ses imorrn!

2008-05-05 @ 20:57:02
URL: http://donl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0