Hemma igen....

Nyss har jag kommit hem från östersund.
Va till helen och daniel en sväng och hälsade på.
Sedan då jag kom hem så märkte molla att sina skor var borta....
Vem kan ha tagit dom?
Jaa alla som känner mig vet vem det är....
Men jag ska försöka att fixa tillbaka dom så snabbt som möjligt.
Nyss så har jag kopplat in en ny cd/dvd brännare så nu ska jag börja bränna dvd skivor till förbannelse:P
Sen så har jag även kopplat in ett nytt extärnminne på 512mb och dator är as snabb neu liksom...
Fy vilken skillnad asså...
Dom grejorna fick vi av mollas broder i dag....
Han är snäll=)
Jaa sedan nu i kväll så händer det vell inte så mycket mer än att jag ska se på det här programmet där dom ska få frågor och svara på och det handlar om dom har varit otrogen och sånt...
Dö pinsamt program alltså så jag är tvungen att se den=)
Hehhe sen så blir det nog en poker kvart över 10 sedan så blir det lullul för min del i allfall...
Bra fint tack hej för i dag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0