Har inte varit hemma på hela dagen!

i dag har jag varit vaken sedan kl 6 i mårse för att jag var så dålig i magen....
Sedan så gick jag till jirina och var barnvakt..
Jag och novalie var till Helen och daniel i dag och hälsade på och sedan så var vi hem till jörgen en sväng för han skulle låna novalies vagn för han skulle handla.
Sedan så nu mot kvällen så var jag med jirina och gick till hennes mamma för att hämta cameran som hon ska ta kort med i morgon för novalie fyller år i morgon =)
Så det blir en tårtbit där i morgon och en massa paketöppning=)
Jajjemen så har min torsdag varit i dag i allfall=)
I morgon ska jag sova ut för det har jag inte gjort på länge så det ska bli as skönt=)
så vi höres i morgon=)
bra fint tack hej!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja du guck du o jag bli nog kvar här till döden skiljer oss åt haha ;P

2008-05-15 @ 22:35:45
URL: http://donl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0