Grillning i dag!

japp i dag har man varit ner till jeanette och hälsat på en sväng.
Jag gav dom lite kläder som tillhörde jimmy tänkte att det är bättre att dom är där nere en att dom är här i morgon för det är städdag i morgon!
Japp sedan så har jag varit utanför tosse i dag och grillat lite korv med gänget.

Men det roligaste på hela dagen var att jag och Linda har varit upp till sollefteå och shoppat.
Jag köpte foppisar till molla,mollas mamma,alicia och mig själv.
Sedan så köpte jag ett nytt drapperi till badrummet och 4 krukor till mina blommor som jag har fott av jirina och linda=)
japp så är det......


sedan for vi bakvägen hem förbi lindas pappas hus.
Det var as fint där.
Så skulle jag också vilja bo med mycke tomt och små hus där och där liksom.
Jaaa men nu ska jag se på film bra fint tack hej.


Kolla bilder på bilddagboken (ciggen87)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0