ful dag!

I dag har det bara varit skit väder det är typiskt nu då det var så att man inte behövde ha så mycket kläder på sig.
Men nu måste man börja anväda viter jacka nästa igen..
Blåser som faaaan....
Men men hoppas det blir fint väder snart igen!


I dag har jag varit till min dietist i kramfors och pratat.
Jag hade faktiskt gått ner 2kg hehehehhe jajjemen....
Lite men bra.
Hon skulle prata med min läkare nu så att jag får åka upp på österåsen en sväng.
Jag tror att det skulle bli bra för mig.

Sedan så följde jag med Molla och manno till nyland och hjälpte och satte in nå säten i stor bussen, sen så skjussade kristoff hem mig och micke, samtigt som de så hämtade han buzz ett spel som är as roligt tycker jag.
Man har varsin dosa med en stor röd knapp på där ska man gissa och trycka då en låt kommer upp på tv och sedan så har du några andra val på dosan som du sak trycka på också för att välja rätt sångare m.m.
iallfall det är jätte kul spel allt handlar om musik.

Senare i kväll ska jag gå bort till micke och jirina och spela buzz linda ska vara med och manno tror jag.
Vi får se om molla är sugen att följa med men jag tror inte det.
Han är en dålig förlorare:P

Ja ja men nu väntar jag på att hampus och ida ska komma över och hålla mig sällskap och spela en sväng.
Bra fint tack hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0