Fiskning och grillning!

I går var det jag,Linda,Jimmy,manno,gunnar,jörgen och små pojkarna raineri och tenho uppe i hamptjärn och grillade och fiska... Vi hade jätte trevligt och vi drack lite och surrade...
Det vart tuverr ingen fisk men det var vell sälskapet som gjorde att alla var kvar!
Tunan och Polski pojka kom upp dit för att köra hem oss dom grillade lite också innan vi rörde på oss...
Det vart efterfest hemma hos jörgen där drack vi upp vinet och sedan vart vi så trött att vi gick hem...
Tyckte det var jätte roligt att vi alla kunde umgås tillsammans någon gång.
Vi har ju så roligt tillsammans.

En väldigt god vän

Tack för att du skrivit brev till mig under den här perioden.
Hoppas att du tyckte det med.
Jag är jätte glad att du är tillbaka och ska försöka förbättra situationen.
Hoppas även att du hade trevligt med oss i går. vi brukar oftast ha de.
Men det är inte så lätt att vara glad kanske eftersom det blir ganska många tankar under tiden då du har varit borta. Jag hoppas i allfall att vi kan umgås som vanligt och ha roligt.
En stor kram till dig.


I dag blir det stugan för min del jag ska hjälpa molla att tvätta bilen och sedan damsuga den.
sedan ska vi nog fara hem igen vi blir nog inte kvar där uppe.
Om det inte är så att det är någon som kommer upp förståss.
Men men det blir lungt i övrigt i dag.

Det var min lilla notis för i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0