Fisketur i hamptjärn=)

I dag har jag, lina, tobbe, jörgen, micke , jirina och barnen varit uppe i hamptjärn och fiskat!
Tuverr var det ganska dö fött att få nå fisk i dag för nästa helg ska dom lägga ut ny fisk för första gången det här året! Vi var ganska less men så fick vi en ljus idé att fiska plompen dom fick vi många av hehehe:P
Vi grillade kött och åt potatissallad till... det var gott.
Konstigt att det kan vara så att det är godare att äta ute och grilla ute än att vara hemma och grilla inne liksom.
Men på nå konstigt vis så är det godare ute.
I kväll blir det 5an man ska se på kl 8 sedan så blir det en pomenad hadde jag tänkt mig.
I morgon har man inga planer så att det blir nog att sova LÄNGE=)
Ovanligt med mig liksom hehehe.


Nu ska jag snart spela lite poker vi får se hur det gå!
bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0