Fest hos nanna!

I dag har det varit mycket!
Jag och Molla var till stan med Ricki i dag på systemet och köpte en massa brämpa och sånt...
Sedan så var jag upp på soc med papperen i dag om man ska få nå pengar den här månaden =)
Sen så var jag hem till jirina och käkade tårta med nanna och gänget....
Sedan vart det kalles och där bjöd Jonny lagret runt på pizza så det vart en vesuvio med sallad och en cocacola=)
Efter det så sprang jag hem och tog en snabb dusch för jag var så vett i mitt hår så jag fick lov att göra det i kväll!
Efter det så gick jag till jirina igen och träffade en massa annat folk Teresa var där en sväng och hälsad på också!
Vi drack lite vin och så.....
Sen så var jag och Jirina hungring så vi gjorde iorning rå potatis med fläskfilé as gott vart det...
Sedan så var jag så trött att jag fick lov och gå hem och tänkte försöka att titta klart på ishockeyn mellan sverige och canada..... Jag hoppas att vi kommer till final i kväll... Det skulle vara bra för sveriges del faktiskt...
Molla han hamnade nere hos kenneth i kväll han så vi får vell se när han tänker dyka upp...
Nu ska jag se vidare på matchen...
Bra fint tack hej!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jo den e bra :)

2008-05-17 @ 10:43:58
URL: http://donl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0