En stormig ute dag!

I dag då jag vaknade upp ur min säng så tänkte jag att i dag ska jag ta flera promenader i det fina solskenet.
Men icke da! Jag gick flera promenader men i en stormig vind liksom....
Det var ganska fint på förmiddagen i dag men senare på eftermiddagen började det att blåsa ganska reält.
Va till fiket i morse och fikade en macka..... Sen så kom jirina förbi och fickade också...
Vi vandrade hem till mig och där vart det lite kaffe och surr....
Sedan så gick jag med Dina till ok och köpte en glass i dag med. Det var dina som kom på den ljusa idén.
Senare mot kvällen så jag har jag och dina varit hos helen och daniel och tänkte spela kort men det vart inte nått av det.... Vi surrade lite där också sedan så fick vi skjuss hem av manno och Molla.
Dom hade precis anlänt tillbaka hem till Manno efter en härnösands resa.
Så snacka om flyt att slippa gå hem i kallvädret....

Jaa så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra...
Det är som vanligt bara dynga på tv men det slutar vell med att man sitter där framför och kolla endå...
I morgon är det min dag och den ser jag ifram emot i alllfall.
Fyller liksom år då jah....................
Men tills dess så får ni ha de så bra
Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Larissa

Grattis på födelsedagen!

2008-05-06 @ 09:08:26
URL: http://larissaoikari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0