Det här är jag!

Visst är jag fin=)

Japp det här är jag då da!
Var ute på taaz i går och fixade till mig lite grann.
Tyckte faktiskt att jag passade i det där om jag ska vara ärlig!

I går så var jag hos micke och jirina och satt barnvakt, Jag och novalie gick ner till janette en sväng och hälsade på.
Hon fick en massa grejer av janette med sig hem bland annat smink.
Det var novalie jätte intresserad av så det slutade med att jag gick hem med henne helt sminkade överallt.
Så då vi kom så fick jag bada henne och skrubbade henne allt vad jag kan så att jirina och micke inte skulle märka att hon hade sminkat sig hehehe.
Sedan så spelade jag, linda och micke buzz för jirina somnade.
Vi såg även på eurovision song contest.
Värdelöst asså..........

Jajjemen men i dag ska jag till daniel och helen och grilla.
Dom här ska se på travet så jaa.... jag får leka med alicia jah i allfall.
Bra fint tack hej för i dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0