Arbetsförmedlingen!

I dag var jag ner till stan för att träffa min så kallade handläggare på arbetförmedlingen.
Då jag kom dit så satt hon där ute i så kallad ds så jag gick dit för att prata med hon....
Jag har skrivit ett personligt brev till kvantum i kramfors ska se om dom skulle kunna tänka sig att jag fick prya där eller få kanske ett jobb...
Så jag fick visa upp lappen jag skrivit sedan så var det klart där nere.
Jag tyckte liksom inte att det var så nödvändigt att åka dit ner bara för att visa upp en lapp liksom...
Men men jag har gjort det nu i allfall..
Har ätit hos carmen idag potatis och kött det var faktiskt gott.
Sedan så efter det så åt jag hemma potatis och köttbullar hehehe men det var några timmar emellan.
Så tro inte att jag är något matvrak liksom.
Nu i kväll så vet jag inte riktigt vad som händer man får vell se.

Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0