Vi hade i allfall tur med båten:P

Tjabba.
Jaa i går så var jag ut till lindas pappa och hälsade på.
Vi fikade och surrade=)
Sedan så bjö jag linda mamma och kurt på mat och det var as gott=)
Grillning vart det!

Japp senare på kvällen så åkte jag ner till båthamnen i bollsta med linda för att se vad lord och jimmy höll på med.
Så det vart en lång natt.
Jimmy gick och hämtade traktorn och drog ner båten i väja.
Sedan så for jörgen,jimmy och lord ut med båten.
Jag och linda skulle möta dom i bollsta, men att det hade blivit knas på båten.
Så det slutade med att linda körde hem mig och for hem till sig.
Grabbarna grus kom hem klockan 3 i mårse och jimmy skulle jobba klockan 6 i mårse så stackars han liksom!
Jajjemen med andra ord så vart den en ro tur i stället hem till bollsta från väja hhehehehehe.

I mårse så kom caroline,helen och alicia och hälsade på, dom ville kolla på mina kissar som jag har.
Alicia gick om kring här och skrev mjau hela tiden och klappade dom heheheh.
Jajjemen så det var så jag vart väckt i mårse.

I kväll vet jag faktiskt inte vad som hände.
Det blir nog ganska lungt för linda ska jobba och jaaa....
Årkar nog inte göra så mycket i kväll är ganska slut då jag har ps:P
hahahhahahha helt hb:P

Bra fint tack hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0