Varmt i dag med=)

Gud vad skönt att sommaren äntligen har kommit hit=)
Har längtas efter att bada och sola.
Det är sommarens njutning faktiskt!
Nu slipper man sitta inne i lägenheten hela dagarna och bara titta på tv liksom.

Jaa jag och Linda lär vell ta första doppet till veckan, det här är det senaste året att vänta innan man kan bada.
I vanliga fall så brukar jag kunna ta första doppet i maj men inte i år.

I dag ska jag tvätta lite mattor och så sedan så ska jag vell se vad linda ska göra om hon ska komma på en kopp kaffe eller vad det blir.

Väntar för fullt på att det ska bli efter midsommar nu för då far man till stensjön och fiskar och njuter av livet!
Dit borde ni fara om ni vill bort från det jobbiga ett tag.
Det är jätte fint där trä stugor som ni bor i och en jättfin brygga med bastu i.
Så vi blir ett gäng som far den 25 juni till den 29 juni.
Det blir jag, molla , linda, ingvar,johan hans tjeje och sedan vet vi inte om jörgen ska med men det verkar inte som så i allfall! Jag hoppas att det är bra fiske där i år faktiskt, på de senaste åren har det inte varit så bra men då har vi kommit lite försent då fiskarna börjar att bli slö på grund av värmen.
Men i år så åker vi en vecka tidigare en vanligt.
Så vi får se om det lönar sig.
Annars blir det bada och basta som gäller, och självklart cider och grogg=)

Japp så är det men nu sitter jag och lyssnar på mina cd skrivor som jag haft nere hos jeanette ett halvår så det ska jag fortsätta med nu.
Bra fint tack hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0