Var till stugan!

I dag har jag först varit till stugan med molla och klippt gräset, det hade blivit så högt eftersom det har varit så varmt.
Sedan så åkte jag och molla till Linda och drack kaffe och surrade lite, vi kom på att Linda kunde äta med oss i dag så jag bjöd på kebab och pitabröd det var ett tag sedan man åt det faktiskt.
Senare mot kvällen så åkte jag ner till jeanette och surrade lite, tänkte hämta hem mina cd skrivor som har legat där i typ ett halvår. Kände att nu var det dags att hämta som, hade ju inte en enda cd skiva hemma att lyssna på juh....
Molla han spelade knäcktöppning med jirina,micke och jörgen.
Han gick 200kr + och det var juh bra....
Jaa sedan så har jag och molla tittat på en film i kväll....
Den var totalt värdelös, handlade om en stor vithaj som levde under jorden i en grotta.
Den gjorde inte så mycket faktiskt... Den dödade lite folk och inte nått hände på filmen typ så det var onödigt och se den.

Jaa nu tänkte jag lägga in lite bilde sedan blir det läggdags=)

Bra fint tack hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0