Tagit en katt!

Japp idag lyckades max att övertala mig att ta hem en lite kattunge på 6 veckor.
Den var skit söt men max får ta det mesta ansvaret i allfall!

Ja seda så har jag hjäpt micke och jirina och bygga ihop en våningsäng.
Sedan så satt vi och såg på oldschool på vh1.
Nu skulle dom gå och lägga sig för micke skulle upp tidigt i morgon och jobba så jaa...
Nu då jag kom hem så fick jag se att ricky,freddy och alex satt och spelade tv spel och max låg på sängen och pratade i telefon men en tjej.
vad han är pratglad med sina kompisar:P
hehe ja ja men nu årkar jag inte skriva nå mer.
Bra fint tack hej!

Kommentarer
Postat av: Linda

Klittiklittan ;)

2008-06-25 @ 09:44:21
URL: http://donl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0