Sol dag i dag!

Japp i dag har man ätit korv och spaghetti med Linda.
Bjöd hon på mat.
Sedan så for jag med henne hem och solade och spelade kort.
Jag vann 500an och hon två mansen=)
Sedan så gick vi på en promenad med hundarna hennes och sedan såg vi på frusna män söker kvinna eller nått sånt.
Molla han kom och hämtade mig, sedan gick jag direkt till jirina och micke.
Dom ringde och frågade om jag kunde sitta barnvakt en liten stund så jag gjorde det.
så jag har nyss kommit hem från dom och åt två mackor med ost och tomat på.
Det var as gott för jag var as hungrig som vanligt på kvällen.

Jaa i morgon ska jag och Linda fara under dagen och bada vi får se hur det går.
Bra fint tack hej.

Kommentarer
Postat av: Linda

blogga! :P

2008-06-07 @ 16:36:35
URL: http://donl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0