Snacka om varmt!

jaa i dag är det då 29 grader vamt ute!
As varmt asså!
Känner för att ta mig ett dopp men det är för tidigt!
I dag ska jag sitta ute och sola mig kan jag tala om asså!
det skulle vara fint och få lite färg på sig nu eftersom man är så blek!

Jag har gjort jätte mycket i helgen faktiskt.
I fredags så var jag med daniel och molla och fiskade i långsjön.
Där fick jag två fiskar en på 400hg och sedan en lite som jag knappt räknar....
Men innan vi for därifrån så slutade med tio fiskar för alla oss och det var as roligt.
Det är kul att fiska då man får napp hela tiden!

Sedan i går så var jag och molla hemma hos helen och grillade.
jag åt för mycke vitlök så att jag gick och la mig tidigare, spydde klockan 4 i mårse....
Tå inte förmycket vitlök jag vettu.....
men annars hade vi kul måste jag säga....

i dag blir det inte så mycket, jag ska gå ner och se då lord och jimmy startar båten tror jag och sedan ska jag vell träffa linda en sväng innan hon börjar jobba=)
bra fint tack hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0