Skolavslutning i dag!

skolavslutning nian

japp det här är då min lillebror som har gått ut nian i dag!
Det var faktiskt sista gången man till kyrkan på skolavslutning.
Förutom om man skaffar barn själv sedan då da!
Men vi syskon har gjort klart det här med kyrkan i allfall!

Jaa i natt hade man svårt att sova så jag gick och la mig klockan 5 i mårse.
Sov typ 3 timmar innan man skulle upp och göra sig årdning för skolavslutningen i dag.
Det var faktiskt bra väder tills nu på eftermiddagen, det har juh varit lite duggregn men det klarar man av hehhe.
Man är juh inte gjord av socker heller!

Jaa just nu så väntar jag på att Linda ska ge mig mat.
vi ska äta köttfärsås och spaghetti.
Det var evigheter sedan måste jag säga, sedan ska vi ta en promenad till micke och jirina och dricka lite vin och surra,
Så man får se vad vi hittar på.

Men tack för en rolig dag i dag i allfall!
bra fint tack hej!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ska bli aaaas gott me spaghetti o kättfärssås :D :D

2008-06-13 @ 16:29:52
URL: http://donl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0