Rolig historia tillbaka igen:P

Svår att göra till lags?

Unga fru Viklund, som var mycket svår att göra till lags, kunde aldrig få sina hembiträden att stanna. Och nu var det dags igen, trots att frun behövde hjälp eftersom hon var med barn.
Hembiträdet stod i hallen med väskorna packade och sa till frun:
- Jag hoppas att fru Viklunds pojke blir söt.
- Varför tror Inger att det blir en pojke?
- Det blir det med all säkerhet. En flicka skulle aldrig stanna hos er i nio månader!



Jaa så här roligt har jag på förmiddagarna hemma:P
Håller på att tvätta för fullt sedan så vet jag inte om jag ska gå ner till jeanette en sväng och hälsa på.

Det vart tuverr inte nå kramfors i dag för linda fick lov att gå ut på jobb i mårse så vi får se om vi tar det i morgon i stället!

Jaa i dag blir det nog att äta pyttipanna antar jag.
Men det är gott det också!

Jajjemen skriver mer i kväll
bra fint tack hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0