på stan!

i dag så sov jag och Linda till kl 11....
Det var för att det vart så sent i går det.

Linda jag och Micke satt och spelade Buzz i går hemma hos Jirina och sedan spelade vi soisaid + gin rummy.
jaa vi hade faktiskt väldigt trevligt!

i dag så for jirina, Micke , Liam, nanna, Linda och jag till stan för att åka lite karuseller.
Jag åkte dance karusellen och sedan så åkte nanna och Liam barn gejerna....
Har kort på bilddagboken så gå in och kolla läget!

Jaa i dag ska jag vell inte göra så mycket, jag ska ta och gå till micke och jirina en sväng och vara lite trevlig.
För det är as jobbigt att sitta hemma på en lördag liksom!

Så det är vell det jag ska göra i dag!

Bra fint tack hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0