På byn!

Jaa i dag har jag och Jirina varit in på byn en sväng och varit med på invigningen för konsum.
Vi fick först en ros, sedan fick vi äta tårta och dricka kaffe!
Efter det så fick man köpa hamburgareför tio kr och du fick en dricka till, så det är klart att man köpte en eftersom det är inte ofta det är BILLIGT.

Jaa just nu så sitter jag och väntar på att Linda ska dyka upp för jag ska åka med henne hem, och sedan ska vi fara vidare till plastparty uppe hos jimmy och tessa.
Det ska faktiskt bli kul för jag har suttit i min tråkiga lägenhet i två dagar nu.
Dessutom har det varit skti tråkigt väder.
Men i dag är det bättre på den fronten.

Jaa i kväll bli det lungt annars.
Jag ska ladda upp för morrondagen, ska på skolavslutning i kyrkan.
Hampus och Ida går ut i morgon så mamma min kommer upp och hämtar mig och hela bunten av mina syskon ska med.

Jaa nu ska jag kila vi hörs!

bra fint tack hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0