Lasange!

Japp i dag har jag gjort lasange åt mig och max till middag!
Har faktiskt inte gjort det på länge så vi vart sugna på det i dag!

I dag har jag varit hos jirina en sväng och passat nanna en lite stund.
Jirina och micke fick sålt sin bil i dag så dom förde över så batteri bara i bilen eller vad det var!
Sedan så drack jag en kopp kaffe på morgonen där!

Jag,molla och jörgen for på ica i dag och handlade lite.
Som sagt jag handlade förra veckan i kramfors men insåg att jag behövde mer grejer som jag hade glömt.
Sedan så skickade mamma pengar i dag!

I går så fyllde micke år.
Jag och Linda köpte triss lotter åt han, han vann faktiskt 50kr och det är ju bättre en ingeting.
Sedan så kom jonny förbi en sväng och tog med nanna till lekparken.
Senare på kvällen fick vi nå fnatt och grillade revbenspjäll as många.
Så klockan halv 10 på kvällen så satt vi hemma hos jirina och var as trött och mätt som grisar:P

Jajjemen i kväll ska jag och linda se någon film men jag vet inte ennu vad det blir för någon.
Men nått bra ska vi se till att det blir.

Bra fint tack hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0