Kramfors!

Japp i dag har man fott skjuss av molla till stan för att lämna en massa papper.
Jag skulle gå in på ams för att uppdatera en handlingsplan men att jag fick lov att träffa henne på måndag som kommer i stället.
Hon är smart som säger att hon är på semester fast hon är där på ams.
helt sjuk är dom i allfall!
Jaa sedan så gick jag upp på soc för att lämna en massa papper där och det gick ju bra i allfall!
Hoppas hon inte ringer och säger att jag har gjort något fel den här månaden också.

Jaa i dag ska jag äta mat med molla genom att det är hans mat också så tänkte jag att vi kunde äta tillsammans.
Jag äter ju inte ensam det är inte så speciellt roligt måste jag säga.
Har inte nå peciell matlust då heller för den delen.
Så jag ska laga till en lyxmiddag i dag.
Det blir fläskfilé med potatis och någon sås vi får se.

Jajjemen och det var kul att sverige vann i går också.
Hoppas dom spelar så här bra hela tiden för i går var dom bra!
Ja det är vad jag har att skriva i dag.

Bra fint tack hej!

Kommentarer
Postat av: Larissa

Vad tyckte du om bloggdesignen?

2008-06-12 @ 13:38:07
URL: http://larissaoikari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0