Jaa en ganska smart sak!

Ur annan synvinkel

Tjejen: Hej!
Killen: Äntligen, jag har väntat riktigt länge nu!
Tjejen: Vill du att jag ska gå?
Killen: Nej, var har du fått det ifrån? Bara tanken får mig att må dåligt..
Tjejen: Älskar du mig?
Killen: Självklart, alla tider på dygnet!
Tjejen: Har du bedragit mig någon gång?
Killen: Nej, aldrig! Varför frågar du ens?
Tjejen: Vill du kyssa mig?
Killen: Ja, så fort jag får tillfälle till det.
Tjejen: Skulle du någonsin slå mig?
Killen: Är du galen? Du känner mig väl?
Tjejen: Kan jag lita på dig?
Killen: Ja, älskling.
Tjejen: Älskling...

När killen tröttnat på tjejen..
Nu läser du nerifrån och upp...


Jaa vad tyckte ni?
Visst var den rätt bra eller?


I dag så har jag haft tvättid.
Jag har städat och torkat golven.

Sedan så ringde max mig och tjatade på att jag skulle skaffa en katt.
För den var så söt.
Så dumma jag kunde inte säga nej så det var ju så då da.
Så det vart en lite söt tjej.
Max har varit och köpt grejor till den nu med linda.
Linda är här och tvättar en matta.
Så hon ställde upp på att hjäpla max med det:P

Jajjemen i kväll så ska vell micke och jirina komma hit och bära över en väningsäng till sig.
Molla hade kvar den här så dom ville ha den till nanna och liam.
Så det blir nog bra det.
annars blir det inte nå speciellt som hände för mig faktiskt.
Det kanske blir en film i kväll med.
glömde säga att vi såg faktiskt en ganska bra film i går men jag mins inte riktigt vad den hette:P
heheh men nu ska jag fortsätta med mitt.
Bra fint tack hej!

Kommentarer
Postat av: Larissa

Jag har en ny blogg! :)

2008-06-24 @ 14:30:59
URL: http://larissao.blogg.se/
Postat av: Linda

Du e HB :P Den var inte kul

2008-06-24 @ 15:17:13
URL: http://donl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0