Helt fuckt up:P

Jaa det har mina senaste dagar varit asså!
I torsdags så for jag och Linda till travet och såg rednex.
Dom körde bästlåten 3 gånger, det var cotten eye joe.
På slutet så drog dom till och med upp folk på scenen och dansade med dom heheh.
En jätte full kille fick kliva upp och dansa med henne som sjöng och han ville inte gå ner från scenen igen hehhe.
Jag och linda stod nästan längst fram och dansade och sjöng:P
Sedan så hände det en väldigt otrevlig sak men det årdnade sig till slut.

I går så kom linda ner till mig och vi surrade lite och kollade på en film som hette she´s the man.
Den var faktiskt ganska bra. En komedi heheh.

Jaa i kväll så är linda här med, jag har bjudit henne på mat.
Det vart pitabröd och taco köttfärs med en massa till hehhe!
Nu sitter vi och lyssnar på musik och dricker vin!
Sedan om en timma ungefär så kommer molla,jörgen och kanske daniel.
Så det blir lite fart här liksom:P
 hehhe hoppas ni får en lika trevlig lördag som jag.

Bra fint tack hej!

Kommentarer
Postat av: Linda

cotten eye joe, cotten eye joe!! :D

2008-06-21 @ 18:53:52
URL: http://donl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0