Hel städnings dag!

I dag har jag varit hemma hos Linda.
Vi har städat hela nedervåningen.
Sedan hängde vi tvätt m.m.

Gucken råkade höra ett duns och plötsligt fick hon panik och gick ut, då var det åska så hon sprang in och stängde av tv,datorn och radion.
Hon vart skit nojjig allså!

Jaa sedan for vi ner till mig och drack nå vin glas och spelade buzz med hampus och ida.
Jag vann dom två gånger som vi spelade.

Jajjemen och nyss har jag duchat och frächat till mig tills i morgon, då jag faktiskt inte ska göra så mycket hehehe.
Jaa på morgonen klockan 8 ska nanna och Jirina komma hit.
Jirina ska låna datorn och skriva nå skolarbete innan hon och Linda ska fara.
Då ska jag sitta barnvakt åt nanna en lite stund så jaa...
Efter det vet man alldrig vad man hittar på.

Men ni får veta mer i morgon
God natt och sov så sött.
Bra fint tack hej!

Kommentarer
Postat av: Hussan

Gomorron, blir så glad varje gång jag läser din blogg MEN hur fasiken har du fått sidan så fin?? Suttit å jomlat på men fattar nada :o( Ha en underbar midsommar, Kram

2008-06-19 @ 06:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0