En sväng till stan!

I dag ska jag och Linda fara till stan.
Jag ska in på arbetförmedlingen och hämta handlingsplanen och ge till soc.
Sedan ska jag fara till kvantum och handla lite mat till mig och max!
Senare i kväll tror jag faktiskt att jag ska dricka lite vin och kolla på fotboll om inte jag hittar på nått roligare vill säga!

I går kväll så var jag hos jeanette och blev bjuden på mat igen!
Vi åt korv och potatis.
Sedan fick vi nå ryck jag, lord och jimmy och började städa.
Så jag klippte gräsmattan och lord tog och klippte häcken lite granna och städade på altan.
Jimmy han fick klippa framsidan för det var så mycke grejer i vägen så jag pallade inte köra där.

Jaa sedan så tog jag, lord och jimmy en sväng ner till båten.
Jimmy tog lien med sig för att slå ner till båten för det hade blevit så högt gräs där.
Sedan så öste dom ur båten för halva båten var full med vatten.
jaa sedan så promenerade jag hem och spelade lite poker.

Men jag skriver mer sedan om det är nått roligt som sker!

Kommentarer
Postat av: Celine

Ha en trevlig dag! :)

2008-06-18 @ 10:25:19
URL: http://celinehocaoglu.blogg.se/
Postat av: Linda

För att jag vet aaaallt ;)



nä men www.bloggvarde.se :P

2008-06-18 @ 14:12:59
URL: http://donl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0