Det var ett tag sedan man blogga!

Jaa nu är jag tillbaka igen!

Ska försöka att dra i hop något kort och helgen som varit och även vad som har hänt i dag!

I fredags så var jag och Linda iväg upp till ett fjäll och badade.
Vi satte ut stolar i vattnet där vi satt och solade!
Det var ett ställe där man får vara ensam och inte någon hittar dit liksom!
Senare på kvällen så gick jag, molla, tosse och Linda ner till grillplatsen nedanför mig och åt kött och klyftpotatis.
Det var as varmt då det var vell runt 31 grader i solen så mitt vitlöksmör som jag tagit med mig dit ner var bara att kasta i stort sätt!

Sedan på Lördagen så drack jag och Linda vin här hemma hos mig.
Vi gick över till Jirina och Micke en sväng och drak.
Sedan promenerade vi ner till jeanette och Lord där var vi till klockan 1 på natten sedan så tog jag ett dopp nere i älven på natten. Linda tog några bilder som var as bra då jag stod i vattnet.
Snacka om att jag var full i lördags.
Ja vilket fall som helst då somnade vi inte fråns klockan 5 på morgonen.

Tidigt på söndag morgon ringde Jeanetta och väckte oss då hade vi typ sovit 4 timmar om ens de.
så vi var ganska slut allihopa måste jag säga.
Jag gick ner till Lord en sväng på dagen och jag vart bjuden på mat av jeanette.
Sedan klockan 12 gick jag hem på natten.
Då var max hemma hos mig och ville sova över för han skulle fara till sundsvall dagen efter.

I dag har jag och Linda varit till ullånger och träffat tanten som ringde och ville ha mig att jobba men grejen var den att det var en pry plats och det ger mig inte någoting att fara ut dit för dom pengar jag får från ams drar soc av mig i allfall.
Så om man säger så här lite kort det blir inte några pengar alls jag jobbar gratis.
Så jag tackade nej och förklarade varför jag gjorde det.
Det skulle ha varit annat om det hade varit i kramfors eller bollsta för då kan man cykla dit eller ta bussen inte allt för långt. Men så var inte läget i dag tuverr.

Men men det kommer fler tåg så det är bara att vänta och söka för fullt.

Tack för min notis i dag!
Bra fint tack hej!


Kommentarer
Postat av: Linda

Det var på tiden gucken! ;P



2008-06-09 @ 14:20:47
URL: http://donl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0