Det är alltid kaos!

Jajjemen....
I går såg jag och linda på arn tempelriddaren i allfall!
Jag tyckte faktiskt den var bra..... Det kommer ju en till snart så det blir spännande och se fortsättningen.
I går så ringde det en tjej till max och sa att det fanns en långhårig kattunge till om vi ville ha hon...
Så jag betämmde mig för att ta en till så dom har nå sällskap med varandra då man inte är hemma!
Dom är lika söt bägge tvån, men det syns att det är skillnad på dom för max katt är jättebusig och varnar då den sitter på lånda, och blir dö sne på sig själv för att hon inte kommer upp i förnsterbrädorna eller på bordet:P
Sedan så min är lite mer fisig men hon vande sig snabbt här faktiskt.
Dom bägge behöve jag bara visa en gång vart lådan var så gick dom dit och gjorde sitt så det är jag jätte glad över.
Jajjemen så i natt så kom max hem och mådde inte alls bra faktiskt.
Jag trodde inte på han först att han var svimningsvärdig så till slut så såg jag verkligen hur dåligt han mådde så jag fick lov att ringa hit en ambulans..... Han fick åka med dom upp på sollefteå sjukhus och där hade han 40 graders feber och sedan har jag inte fott höra så mycket mer en....
Han är fortfarande kvar där uppe så jag hoppas han kommer hem snart.
Har typ inte sovit så mycket i natt på grund av det här....
Så jaa alltid ska det vara nått som händer runt om kring sig.
Det har varit så mycket nu på sista året faktiskt.
Det är precis som om jävulen har gjort nått med jorden i år liksom!


Jaa nu ska jag inte skriva nå mer.....
Ska inte göra nått speciellt i dag så jaa vi får vell se om max kommer hem och vill se en film kanske!
Bra fint tack hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0