Bjuden på mat i dag!

Jaa i dag har jag vell inte hunnit gjort så mycket.
Jag sov till klockan 11 sedan så gick jag till Jirina.
Vi gick på affären tillsammans och pantade och köpte lite toapapper och bröd.

Sedan på eftermiddagen vid 4 så gick jag ner till jeanette och blev bjuden på mat!
Sedan så satt jag, julina lord och jeanette och pratade om spöken och sånt.
Vi hade faktiskt trevligt.
Sedan vid 10 tiden så gick jag hem för att lära max hur tvättmaskinerna fungerar för jag ska fara till stan i morgon bitti och fixa med nå papper åt soc så han måste börja med tvätten om jag inte kommer hem innan tvätttiden börjar.

Jaa så gick jag till jirina och micke en sväng nu då da.
Micke hade farit till sollefteå och hämtat en kille och sedan så satt jag och nanna och läste bok alfons åberg:P
hehe jaa sedan så kom knäpp pappa hem och han jobbar med svetsning så jag och nanna satt i soffan och läste bok och jirina tittade på så kom micke in med en sväts hjälm på sig och jag tror att novalie hoppade en meter av skräck.....
Härre gud snacka om att hon vart rädd hon började till och med att grina =(
men men hhehehe det var ganska roligt i allafall:P


god natt med er bra fint tack hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0