Är så jävla less!

Skit väder är det och inte kan man göra nått då det är så heller!
Linda var ner en sväng till mig i dag och det var ju tur så att man fick någon att prata med!
Fy faan vad jag mår dåligt.
Jag har faktiskt funderat på att man är dum som gör en massa saker fel!


Jag vet att det är fel på mig och att folket tycker att jag är dum.
Men ska jag behöva ta skit jämt eller ska jag bara inte bry mig.
Det är inte så lätt att inte bry sig heller då läget är som det är.

Jag pratade med en av mina kompisar i går och hon är rätt i att vi är inte så många i den här byn som umgås med varandra. Det blir lätt att om man umgås med samma människor så blir det snack.
Men samtigt ska det inte behöva vara så heller.
Om man är riktiga kompisa.

Ja ja jag vänta på ett besök nu som ska hjälpa mig med att få igång min dvd brännare.
Så vi får vell se hur det går.

Bra fint tack hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0