Skit väder!

Jaa det var ju inte som jag hade planerat i dag!

Jag for in till stan klockan 11 i dag med molla han ringde mig och frågade om jag skulle in till stan nått så jag fick bort mina ärenden i dag!

Sedan så ringde soc tanten min och sa att för dom pengar jag fick från jobbet jag var på förra månaden dom skulle jag få utav henne för att jag kämpar så mycket och att jag skulle hitta på nått roligt för dom i stället för att hon skulle dra av dom!
Så det var jätte snällt av henne måste jag säga=)

Jaaa klockan 5 ska jag,lord,jeanette och jimmy gå på kalle och äta för det vart ju skit väder i dag så man kan ju inte ställa sig och grilla i dag! Sedan i kväll får jag se vad som händer.
Jag har i allfall drukit ett par vin redan så det slutar vell med grin:P
om jag känner mig själv rätt hhehehehe
Nee da det blir lungt!

Bra fint tack hej!

Kommentarer
Postat av: Larissa

Hej!

Eftersom jag har fixat din blogg, skulle jag kunna få lägga in en länk då till mig där det står bloggdesign av larissao.blogg.se så andra kan se att det är jag som gjort den, och kanske på så vis få fler "kunder"?

2008-07-11 @ 22:16:35
URL: http://larissao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0