Sitter och diggar lite!

Jaa då är jag här igen!
Mitt i natten ska jag faktiskt blogga...
Det har jag inte gjort på länge faktiskt!

Jaa i kväll så gick jag över till jirina och micke.
Jirina sydde om mitt påslakarn till gardiner och det var skit bra faktiskt!
Hon följde med mig hem och fixade till dom i fönstret också!

Jaa och nu sitter jag här och lyssnar på lite musik, Björn Afzelius med tusen bitar!
Det var faktiskt ett tag sedan jag lyssnade på han....
Jag tycker han är så jäkla bra har har liksom den där feelingen man ska ha då man sjunger!:P
hehheh nee nu ska jag ta och dra ett täcke över huvudet och ladda upp för i morgon...
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på men det lär nog ska visa sig:P

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0