Lite vin och spel kväll!

Jaa i dag har max farit till sundsvall på akuten för att han fick tillbaka ångestatacken som han fick för ett tag sedan....
Så han fick fara med min bror Dan till sundsvall för att stanna där ett tag och få hjälp!

sedan så gick jag till jirina och micke och satt barnvakt en stund för jirina fick gå ut och jobba i dag.
Sedan så i kväll så kommer gubben i lådan hit och hälsar på han ska dricka nå öl och jag ska dricka nå vin och umgås lite!

I morgon blir det att jag,jimmy,lord och jeanette ska grilla och dricka lite och ha en trevlig kväll för nu går jeanette på semester och jimmy är ledig från och med i dag!

Jaa så det blir nog mina dagar som blir roliga=)
Bra fint tack hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0