ja då ska då linda få sitt!

Tjabba jag bloggar då för lindas skull för hon säger att jag alldrig bloggar om något roligt så hon ska vell få det nu då.

I dag så har jag faktist haft en ganska intressat dag! Linda kom hit en sväng i dag och vi bestämmde oss för att spela lite kort!
Jag vann först 500 och sedan två mans med 14-0 sedan så spelade vi vänd 8 men den vann faktiskt linda!
Men så var hon inte nöjd enn så vi bestämmde oss för att spela en chicago jag fick då ruter kung och dam och knekt på handen så jag tänkte att ja behöller dom och köper två då fick jag ruter tio så jag bad omett öppet och då fick jag esset och det var helt otroligt för det är så här att jag har faktiskt fott royal i ruter förut av linda så jag brast rakt ut bara av skratt för jag vann juh den också:P

Senare i kväll har jag sett på en gam film tina turner och ike den filmen tycker jag faktiskt är bra den är sorgsen och spännande=)

Så jaa nu har jag vell skrivit lite i allfall! så ni inte alls behöver vara så uttråkade så ni läser:P
Bra fint tack hej!

Kommentarer
Postat av: Linda

Duktig guck! ;D

2008-07-16 @ 21:47:40
URL: http://donl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0