I dag är jag vaken tidigt!

Japp i natt har man faan inte sovit mycket!
Har varit skit orolig i magen och katterna har levt rövare!
Måste försöka fixa så att dom lär sig att sova på natten och är vaken på dagen!
Det här går ju inte höll faan på att död dom i natt asså!
hehhe dom hängde i gardinen och sedan så sprang dom fram och tillbaka i soffan som om dom hade fott i sig nått allvarligt! I dag ska jag gå på affären och köpa lite cigg och sedan gå ner till jimmys jobb för att hämta lite pengar.
Sedan så får jag nog ett besök i dag som inte tar så lång tid men att jag ska fara och fiska sedan med Linda,jirina och micke! Så det blir nog en ganska rolig dag måste jag säga....
Slipper och sitta här i lägenheten och tråka och se på en massa film, som jag är ganska less på att göra!
Jag ska faktiskt tvätta lite också i dag tänkte ta sånt som jag inte tänkte på tidigare som sängkläder och nå mattor.
Så jaa... det blir nog min dag i dag de=)


Bra fint tack hej!

Kommentarer
Postat av: Linda

Less o se film? Iiiinte då ;)

2008-07-17 @ 12:51:51
URL: http://donl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0