...................

Jaaa i dag så har jag faktiskt haft mycke folk här!
Linda kom klockan 11 typ i dag och drack kaffe och hälsade på innan hon skulle vidare till jobbet!
Sedan dök nanna,micke och jirina upp och drack kaffe och efter det så ringde faktiskt jimmy mig och frågade om jag bjöd han på kaffe på hans lilla rast!
Senare på dagen så gick jag med nanna och jirina till affären för att handla lite mjölk och så,
Vi satt på torget en stund och åt lite klementiner och sedan så gick vi hem till jirina och hon bjöd på varma mackor i ugnen....

Senare i kväll så kom micke och jirina förbi och visade lite ny musik som faktiskt var bra så det blir att bränna en till cd skriva i morgon.... Det vart mer kaffe då dom kom också.. så snacka om att man inte kan sova efter så mycke kaffe drickade i dag liksom:P

Men nu ska jag bädda ner mig brevid mina mysiga katter och försöka sova god natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0