Ennu en natt:P

Japp nu sitter man här och väntar,väntar och väntar!
Lyssnar på lite musik faktiskt i natt!
Tuverr kom inte min lille bror längre en till timrå med bussen i dag!
Då fick han tillbaka sin panikågest så min storebror fick lov att hämta tillbaka han till sundsvall!
Det är tragiskt att en 16 åring ska har panikångest redan asså!
Sedan så hade det blivit bråk innan han for hemmifrån också!
Så jag är lite ledsen att jag inte fick träffa han och se hur han mår egentligen!
Nästa gång vet jag inte när han kommer det tar nog ett bra tag de!:(
Jaa har faktiskt spelat lite poker i dag!
Jag gick in på en dell texas och vann den sedan så satte jag in tvåhundra på ett annat och det slutade med att jag hade 800 i spelet och det är jag väldigt glad över faktiskt!
Linda joinade mig med en kolja 30kr i kväll men då åkte jag faktiskt ut först!

Så om svenskaspel ska då få tillbaka sina pengar så måste dom ju tuverr göra så att jag börjar fölora nu;P
Men det ska dom inte lyckas med:P
Jajjemen men nu ska jag spela en sista sedan ska jag nog gå och lägga mig.
För i morgon ska jag ner till lord och jeanette och mata deras katter!
för dom ska till östersund eller nått sånt och träffa lord syrra så någon måste mata katterna så jag fick göra det jah!

God natt bra fint tack hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0