En rolig kväll!

Jaa i går hade jag skit roligt faktiskt!
Först så var man på kalles och åt med jimmy,lord och jeanette...
Sedan så gick jag ner till mig och spelade kubb med jirina,micke,malin,maria jimmy och nanna=)
Vi satt där ett bra tag faktiskt vi hade as roligt.
Sedan så gick jag och jimmy hem då kom brittmarie upp hit i dyngfyllan och jimmy drev med henne att vi var syskon och hon gick på det:P hahahah...
Jaa den tanten är då lite bränd liksom!

Jaa i dag har jag farit med jeanette och lord till stan på boa för jag och jimmy ville ha öl och cider.
Så jag dricker en cider nu och väntar på att jimmy ska sluta sedan ska vi gå ner till lord och jeanette och träffa clary för hon kommer från övik i dag, men hon ska inte stanna där tur de asså!
För det lär bli fylla asså!

Så det kommer nog bli en ganska spännande kväll det här med:P

Bra fint tack hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0