En rolig dag i dag!

Jaa i dag så fick jag sova ut då da....
Var helt veck i går för jag hade inte fott sovit ut sedan fredagen.:P
Så jag fick bryt först i mårse på damsugaren....
Den hade plötsligt gått sönder liksom så snacka om skumt...
Efter att ha skrekit typ i en timma på damsugaren så tästade jag igen tänkte jag...
Och plötsligt funkade den hel skumt asså!

Jaa sedan tog jag en promenad ner till jeanette och lord...
vi såg på en film som heter The rose vad jätte bra faktiskt...
Sorgligt slut måste jag säga!

Jaa sedan så dök gubben i lådan upp och började tok städa deras källare hehhehe...
Helt hb liksom!
Så jag,jeanette och lord satt och hade sjuk humor to night och skrattade...
Medans gubben va och städade:P
jajjemen så det var min kväll i kväll...
Just nu så sitter min kära bror och spelar san andreas som han köpte i dag så det blir vell en såndan spel man sitter med i kväll.....

Jaa så är det bra fint tack hej med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0